Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Unboxing Summer #BeautyTestBox 2016 | Super Giveaway



Ελάτε να ανοίξουμε μαζι το καλοκαιρινό κουτί ομορφιάς #BeautyTest Box αλλα και να μοιραστώ μαζί με μια τυχερή από εσάς το περιεχόμενο του !!

Έφτασε επιτέλους στα χέρια μου το καλοκαιρινό κουτάκι του BeautyTestBox και λέω επιτέλους γιατί ποτέ μα ποτέ δεν το έχω προλάβει οπότε είμαι διπλά ενθουσιασμένη.
Σε αυτό το καλοκαιρινό κουτί θα βρείς όλα τα προιόντα που χρειάζετε το νεσεσέρ σου για να φύγεις διακοπές σε full size και θα σου κοστίσει μόνο 27€ πάμε λοιπόν να το ανοίξουμε .....


Μόλις το ανοίξεις θα βρείς το μενού όπου περιλαμβάνει αναλυτικά όλα τα προιόντα του κουτιού με τις κανονικές τιμές που κοστιζουν .



Με μία ματία στο μενού βλέπω πως με το πρώτο κιόλας προίον έχεις βγάλει και με το παραπάνω το ποσό που αγόρασες όλο το κουτί .


Αφού ξετύλιξα το περιτύλιγμα το πρώτο που βλέπω έιναι ένα κραγιόν που θέλω να δοκιμάσω από την αρχή που ξεκίνησα με το beauty blogging και είναι από Wet n Wild Mega Last Lip Color στην απόχρωση 905 Smokin hot pink 5,oo€



Τα επόμενα είναι :

- Wet n Wild Color Icon Bronzer spf 15 Powder 7€


-Fbm Anagenessis Sunshine Face Cream Spf50 46,50€



-Foltene Treatment Eyelash & Eyebrow 22,32€



-Deboray Milano Perfect Highlighting Stick 15€



-Deborah Milano Precisione Black 13,50€



Να σας πω την αλήθεια εντυπωσιάστηκα με τις αρχικές τιμές που έχουν τα προιόντα που στο σύνολο τους είναι στα 109,32€ άρα το κούτι αυτό είναι τρομερά οικονομικό γιατι κοστίζει ΜΟΝΟ 27€ .

Επίσης θεωρώ πως είναι το κατάλληλο δώρο για μια φίλη μας γιατι περιέχει προιόντα που καλύπτουν όλες τις ανάγκες μίας κοπέλας που θέλει να είναι περιποιημένη .

                                        Εσύ αγόρασες το καλοκαιρινό σου #SummerBeautyTestBox ?
                     αν όχι θα το βρείς εδώ κάνε κλικ και παρήγγειλε τώρα το δικό σου κουτάκι ομορφιάς
       -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πάμε τώρα λοιπόν να δoύμε το διαγωνισμό γιατί όπως σας ακακοίνωσα και στο INSTAGRAM  αλλά και στην σελίδα μου στο FACEBOOK 
                                                               θα μοιραστώ με μια τυχερή από εσάς τα μισά προιόντα που περιέχει το κουτί μου και αυτά θα είναι :




Για να γίνουν δικά σου αυτά τα 3 υπέροχα προιόντα πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα :

- Εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube https://www.youtube.com/user/KateTzoe

- Ακολούθησε το blog μου http://katetzoe.blogspot.gr/

-Κάνε like στην σελίδα μου στο Facebook https://web.facebook.com/KateTzoe/

-Κοινοποίησε αυτό το post δημόσια στο προφίλ σου στο Facebook

- Άφησε μου εδώ ένα σχόλιο για να καταλάβω πως έχεις πάρει μέρος στο διαγωνισμό

Ο νικητής θα ανακοινωθεί εδώ στο blog μου αλλά και στην σελίδα μου στο Facebook 25\08

                                                      Καλή επιτυχία σε όλους !!!!!


                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου