Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Youth Lab firmness body cream and CC complete cream Spf 30 review / Kate Tzoe


 -http://goo.gl/tCl6km
-http://goo.gl/9OkETh



 
Αγάπες μου σας έχω ένα απολαυστικό review για δύο τρομερά προιόντα που είχα την χαρά να δοκιμάσω από την εταιρεία Youth Lab !!
 
Είναι πραγματικά η πρώτη Ελληνική παρακαλώ εταιρεία που με προσέγγισε και μου τόνισε πως θα ήθελε να δοκιμάσω τα προιόντα της και να πώ την ειλικρινή μου άποψη όποια και αν είναι αυτή θετική ή αρνητική γιατί θέλουν να γνωρίζουν αν τα προιόντα τους είναι καλά !!
 
Για μένα αυτό είναι απίστευτο γιατί έχουμε συνηθίσει εταιρείες που μας πιέζουν για θετικές κριτικές με μόνο ώφελος την διαφήμιση και με τεράστια αδιαφορία για το κοινό που αγοράζει το κάθε προιόν .
 
Οπότε και μόνο από αυτό κατάλαβα ότι έχω να κάνω με πραγματικούς και σωστούς επαγγελματίες με μεγάλο ενδιαφέρον για τον καταναλωτή, δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από μια εταιρεία να νοιάζετε για το κοινό που αγοράζει τα προιόντα της !
 
Αυτά από μενα εγώ προσωπικά λάτρεψα και τα δύο προιόντα που δοκίμασα, περιμένω τα σχόλια σας κάτω από το βίντεο και φυσικά θα ήθελα να μου πείτε αν έχετε δοκιμάσει και εσείς κάτι από αυτά και πως σας φάνηκαν .
 
Φιλάκια πολλά
Kate Tzoe
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου