Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

5+1 Mac καλλυντικά που θέλω να αγοράσω ως το καλοκαίρι + Διαγωνισμός με δώρο ένα κραγιόν Mac / Kate Tzoe (έκλεισε)

Καλά κορίτσια μου η αγάπη μου για τα καλλυντικά Mac είναι  σε όλες σας γνωστή ,πλέον κάνω μεγάλη μελέτη και δεν αγοράζω αυθόρμητα οπότε ότι θα σας δείξω τώρα τα έχω στην λίστα μου εδώ και ένα χρόνο και αφού το έψαξα πάρα πολύ αποφάσισα ότι ναιιιι ήρθε η ώρα να γίνουν δικά μου !!!

Πάμε να τα δούμε λοιπόν ένα ένα :



-Mac face and body foundation : Ένα μεικ απ ελαφρύ χωρίς spf λεπτόρευστο σαν νεράκι ότι πρέπει για το καλοκαίρι φυσικά πάντα με αντηλιακό από κάτω για προστασία από το βλαβερό ήλιο.Δεν έχει μεγάλη κάλυψη και είναι ότι πρέπει για να βγείς φωτογραφίες με φλάς χωρίς να μοιάζεις με τον Casper το φαντασματάκι.

-Mac mineralize skinfinish natural : Μια πουδρίτσα για φυσικό αποτέλεσμα που φλερτάρω εδώ και 2 χρόνια και όλο πραγματικά ξεχνώ να αγοράσω .Έχω ακούσει τα καλύτερα π.χ ότι δεν κάνει το δέρμα να μοιάζει σαν να φοράς μάσκα οπότε πρέπει να την δοκιμάσω και εγώ.




- Mac pro longwear concealer :Ένα κονσίλερ που αγαπούν όλα τα κορίτσια με full κάλυψη και τρομερή διάρκεια .Δεν μπορώ να πώ ότι με ενθουσιάζει η συσκευασία του γιατί είναι γυάλινη και σπάει εύκολα αν σου πέσει αλλά είναι ένα μικρό στολίδι που λείπει από την συλλογή μου και με τόσα καλά λόγια που έχω ακούσει αν δεν το πάρω θα σκάσω !!!!!!

-Mac lipliner :Μετά την τελευταία μου αγόρα στα Mac όπου απέκτησα το lipliner Vino δηλώνω ερωτευμένη με αυτά τα μολύβια .... τόσο πολύ που δεν θέλω να δοκιμάσω τίποτα πέρα από αυτά . Μπορεί η τιμή τους να είναι τσουχτερή αλλά έχουν τεράστια διάρκεια είναι πολύ πολύ μαλακά και έχουν διπλάσιο μέγεθος από τα περισσότερα μολύβια χειλίων .Έτσι μόλις αγοράσω κάποιο κραγιόν θα πάρω τουλάχιστον 2 μολυβάκια ακόμα για να τα συνδιάσω !!

 
- Mac lipstick : Vegas Volt και Chatterbox δύο απίστευτα κραγιόν από την σείρα amplified άρα έχουν τρομερή απόδοση χρώματος ,αυτά ήθελα να τα αγοράσω από αρχές φθινοπώρου αλλά είναι τέρμα καλοκαιρίνα χρώματα και τα δύο έτσι έκανα υπομονή ώς τώρα γιατί δεν κρατιέμαι πρέπει να τα πάρω και μάλιστα σύντομα!! (μυστικό ........ έχω πάρει το chatterbox 2 φορές ένα για μένα και ένα για ..........) !!!!
 
Αυτά είναι λοιπόν τα πραγματάκια από την Mac που θέλω να αποκτήσω κολασμένα
ώς το καλοκαίρι και τώρααα πάμε στο διαγωνισμό !!!!!!
 
 
Όροι :
 
-Να με ακολουθήσεις στο Blog μου gfc (στα δεξιά του blog θα βρέις το κουτάκι για να κάνεις follow)
-Να μου αφήσεις ένα σχόλιο κάτω από αυτό το post για να κάνω την κλήρωση (γράψε μου όοοτι θέλεις εσύ )
 
Άν θέλεις να έχεις δύο συμμετοχές άρα και περισσότερες ευκαιρίες μπορείς να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό και από το Facebook από εδώ http://goo.gl/qig0R4
 
Σε ένα μήνα από σήμερα θα ανακοινώσώ το όνομα του νικητή εδώ αλλα και στο Facebook !!
 
Kαλή επιτυχία σε όλους !!!
 
 
 
Νικήτρια είναι η Maria Zolianou !!!!
 
Kate Tzoe
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου