Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Αγαπημένα Μαρτίου 2015 / Kate Tzoe



Κορίτσια μου το είπα και το έκανα δεν θα μου ξεφύγει κανένας μήνας  χωρίς βίντεο με τα αγαπημένα προιόντα του μήνα !!!

Αυτή την φόρα σας δείχνω και δυο τρόφιμα που λάτρεψα για το μήνα Μάρτιο γιατί με την καινούργια χρονιά έβαλα τάχα (χιιχιχι) σκοπό να αρχίσω έστω λίγο σωστή διατροφη .Καλά δεν το έχω δέσει  και κόμπο απλά άλλαξα το πρωινό μου και αντί για τυρόπίτες μπουγάτσες και σοκολατούχο γάλα το πήγα σε γαλα από αμύγδαλο με δημητριακά που είναι υγιεινό και σε κρατάει πολλές ώρες χωρίς να πεινάς !

Να σας πώ την αλήθεια αυτό είναι το πρώτο μου βίντεο με αγαπημένα που λάτρεψα γιατί πέτυχα καλό φώς οπότε καλύτερη εικόνα και χρώματα στο βίντεο και μου αρέσει να σας δίνω την καλύτερη δυνατή ποιότητα για να ειναι ευχάριστο σε εσάς που το βλέπετε!!

Αυτά από μένα στο τέλος του βίντεο αναφέρω και το αγαπημένο μου blog  για το μήνα που πέρασε οπότε ρίξτε του μια ματιά και πάτε και εκεί να δείξετε την αγάπη σας !!

                                                                  Φιλάκια πολλά
                                                                     Kate Tzoe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου