Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

L'oreal Casting creme gloss 400 η αγαπημένη μου βαφή μαλλιών για το 2014

Κοριτσάρες μου λίγο πρίν μας αφήσει το 2014 θα σας αποκαλύψω ένα από τα αγαπημένα μου προιόντα για την χρονιά που φεύγει ...


Είναι ημιμόνιμη βαφή χωρίς αμμωνία και όπως υπόσχεται κρατάει 28 λουσίματα ,εδω εγώ θα σας πω οτι μου κράτησε πολύ περισσότερο δεν τα μέτρησα αλλά ξεπέρασα κατά πολύ τα 28 !!Η τιμή της ειναί περίπου στα 9-10€ και μερικές φορές μπορεί να την πετύχεις στα 6€ με έκπτωση όπως την αγόρασα και εγώ!

Το κουτί μέσα περιέχει αυτά τα 5 πραγματάκια:
1.Κρεμα βαφή.
2.Οξειδωτικό γαλάκτωμα.
3.Κρέμα περιποίησης με βασιλικό πολτό για μετά την βαφή.
4.Ενα ζευγάρι γάντια.
5.Οδηγίες χρήσεως.


Όπως τα έχω και εδώ στην φωτογραφία βάζεις το περιεχόμενο από το σωληνάριο 1 στο μπουκαλάκι
με το οξειδωτίκο 2 , κλείνεις και κουνάς πολύ καλά να γίνει ομοιόμορφο το μίγμα!


Αυτό που θα κάνεις πάντα μα πάντα είναι να διαβαζείς πολυ προσεκτικά τις οδηγίες χρήσεις και να φοράς πάντα τα προστατευτικά γάντια γιατί τα νύχια απορροφούν την βαφή και μετά δεν θα μπορείς να τα καθαρίσεις!
Το τελευταίο βήμα είναι να ξεβγάλεις την βαφή και να απλώσεις την μαλακτική κρέμα προστασίας 3,όπως γραφει επάνω στην συσκευασία την έκαναν μεγαλύτερη για να σου κρατατήσει για πολλά λουσίματα.Κάνει τα μαλλιά απίστευτα απαλά και λαμπερά πραγματικά θα ήθελα πολύ να υπάρχει και μόνο του στο εμπόριο γιατί θα το αγόραζα 100%


Ο λόγος που επέλεξα αυτή την βαφή είναι γιατί θέλω να ανοίξω πολύ λίγο τα μαλλιά μου οπότε αυτή αφού φεύγει με τα λουσίματα θα αφήσει την ρίζα μου να κατέβει πολύ χωρίς να φαίνεται άσχημα και όταν φτάσει στο σημείο που θέλω θα μπορέσω να τα βαψω το χρώμα που θέλω!

Μου καλύπτει πάρα πολύ καλά τα λευκά (ναι έχω λίγες τρίχες που είναι ο εφιάλτης μου)  κάνει τα μαλλιά απαλά και οχι σαν άχυρα όπως πολλές βαφές και έχει απίστευτη λάμψη που κρατάει καιρό!

Και τέλος δεν βάφει άσχημα το δέρμα μου μόλις κάνεις με ένα βρεγμένο χαρτί κουζίνας τους λεκέδες που μπορεί να έχεις στο δέρμα αυτοί θα φύγουν χωρίς καθόλου τρίψιμο.Απλά υπέροχο γιατί ειναί κάτι που μου την σπάει πάρα πολύ σε μόνιμες βαφές !

Σας βάζω και μια φώτο άλλα το χρώμα από κοντά έχει αρκετή διαφορά , πάντα παίζει ρόλο και το χρώμα που έχεις από κάτω εμένα είναι μαύρο οπότε είναι λογικό να δείχνει αρκετά σκούρο από το κανονικό !!! 

Φιλάκια πολλά Κατερίνα!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου