Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Apivita βιολογικό διάλυμα προπολης review

Σημερα κοριτσια μου θα σας κανω review σε ενα προϊόν που ηθελα παρα πολυ να αποκτήσω γιατι το βλέπω συνέχεια στο YouTube και σε blogs ετσι έπρεπε να το δοκιμάσω .Φυσικα αναφέρομαι στο βιολογικό διάλυμα προπολης απο την Apivita.
Το αγόρασα απο το ηλεκτρονικό φαρμακείο pharmacy295 νομιζω περιπου 7€ και κατι ,το ειχα αναφέρει και στο βιντεο μου εκανα με της αγορές μου απο το εν λόγο φαρμακείο.
Εχει αντισηπτικες ιδιότητες και βοηθάει όπως λεει στην ανάπλασης του δέρματος μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν στοματικό διάλυμα ακόμα και να το πιεις γιατι ενισχύει την άμυνα του οργανισμού και βοηθάει στο κρυολόγημα .

Καλα ολα αυτα μου αρέσει που ειναι βιολογικό προϊόν ,εγω το αγόρασα γιατι ειδα απο κοπέλες οτι το βάζουν τοπικά σε σπυράκια και αυτο τα κανει να μαραθουν η ακόμα και σαν λοσιόν για να κανει τελειο το δέρμα λόγο της αναπλαστικης του ιδιότητας .

Ανοίγω το μπουκάλι όλο χαρά και παθαίνω σοκ απο την μυρωδιά του κόντεψα να πνίγω,οκ του δίνω ενα ελαφρυντικο γιατι ειναι βιολογικό προϊόν ,μυρίζει τόσο μα τόσο έντονα ιοδιο που μου τσούζει τα ματιά μονο που το μυρίζω .Το χρώμα του μου θυμίζει betadine και το άρωμα του betadine 100 φορές πιο δυνατό .Ειπα και εγω να βάλω λιγο σε ενα βαμβάκι και να το περάσω απο την μύτη μου και απο το σαγόνι που εμφάνισα μερικά σπυράκια ,με τιποτα κοριτσια δεν μπορούσα να ανεχθώ αυτο το πράγμα .Πεταξα το βαμβάκι σε μια σακούλα στην κουζίνα και την επόμενη μερα όλη η κουζίνα μύριζε αυτο το πράγμα .

Είπα να του δώσω ευκαιρία γιατι μπορει να κανει όντως καλο στα σπυράκια και ετσι άρχισα να το εφαρμόζω τοπικά με μια μπατονετα .Δεν μου εκανε τιποτα το μονο που πρόσεξα ειναι οτι το έβαλα πάνω σε σπυρακι που ήταν ανοιχτό (το ειχα πειράξει ) και την επόμενη μερα είχε κλείσει .Το ίδιο όμως κανει και το οινόπνευμα η το betadine αν το βάλεις σε πληγή ,δεν ειδα καμία διαφορα.
Εκανα εφαρμογή για τουλάχιστον 10 μέρες και μπορω να πω με σιγουριά οτι δεν μου άρεσε καθολου   και ειναι η χειρότερη αγορά που εκανα τελευταία.

Επιφυλάσσομαι μήπως και δεν το εχω χρησιμοποίηςει εγω σωστά θα ηθελα παρα πολυ να μου πείτε 
στα σχόλια και εσείς αν το έχετε ,πως το χρησημοποιητε και αν σας αρέσει .
Αυτα απο μένα αγαπεεεες φιλακια πολλα .
Κατερίνα 






11 σχόλια:

  1. μια χαρα το χρησιμοποιησες..η μυρωδια οντως ειναι πολυ περιεργη...ο λογος που το πηρα εγω προσωπικα δεν ειναι μονο τα σπυρακια, εχει και αλλες ιδιοτητες..αν διαβασεις θα δεις..γενικα ειναι πολυ χρησιμο προϊον και πρεπει να υπαρχει μεσα στο σπιτι..αλλα αυτη ειναι η δικια μου γνωμη..:) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πες μου πως το χρησιμοποιείς μπας και βρω άλλο τροπο και με βολέψει :-)

      Διαγραφή
  2. Αχ εγω να δεις τι ειχα παθει με αυτο.. Δεν λεω καλο ειναι για να 'καιει' το σπυρακι τοπικα αλλα μπορει να προκαλεσει και εγκαυμα αν το χρησιμοποιεις πολυ καιρο.. Εγω που το περνουσα απο την περιοχη που ειχα σπυρακια (και οχι τοπικα) μετα απο καποιες μερες εμφανισα κατι σαν εγκαυμα (μεγαλη κοκκινιλα) στην περιοχη αυτη..
    Δεινοπαθησα μεχρι να φυγει.. πλεον το χρησιμοποιω με μπατονετα και οχι καθημερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο κανει και το betadine μπορει να σε κάψει εκει που το βάζεις .Δεν μου άρεσε σε μένα δεν δούλεψε καθολου .Θα τσεκαρω το tea tree oil απο the body shop μπορει να κανει καλύτερη δουλεια :-)

      Διαγραφή
  3. γώ έχω λιπαρό Τ και έχω και ακμή.Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα (όχι αυτό της Απιβίτα,άλλη μάρκα) και μπορώ να πώ ότι έχω δει αποτέλεσμα στο πρόσωπό μου που είναι πια πιο καθαρό.Αλλά μετά από τόσο καιρό χρήσης κάθε βράδυ!Και όχι τοπικά,πάνω σε ολόκληρες περιοχές.
    Βέβαια,σε ξηραίνει οπότε χρειάζεται οπωσδήποτε ενυδατική από πάνω!!
    Βέβαια το κάθε δέρμα είναι διαφορετικό και ιδού άλλη μια απόδειξη!!
    (ξέρω πως χρησιμοποιείται και σαν σπρέυ για τον λαιμό όταν πονάει..ή κάτι τέτοιο,διαλυμένο σε νερό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω ακόμα του δίνω ευκαιρίες θα το τελειώσω δεν παίζει να το πετάξω αλλα......μπορει να με ξενέρωσε γιατι το περίμενα αλλιώς .Μολις το άνοιξα και το μύρισα ......:-/

      Διαγραφή
  4. Η μυρωδιά του είναι όντως έντονη πολύ αλλά εμένα με βοήθησε πολύ το εφαρμόζω τοπικά και έχω δει διαφορά .Βέβαια δεν βγάζω πολλά σπυράκια βγάζω 1-2 οπότε με βόλεψε αρκετά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εγω τιποτα :-/ κρίμα και ηθελα πολυ μα δουλέψει.Ειναι ανάλογα και το δέρμα εμενα τα δικά μου σπυράκια επιμένουν πάντα πολυ .

      Διαγραφή
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά πραγματικά είναι κρίμα που δεν σε βόλεψε! Γιατί δεν το λες και φθηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό μου την σπαει γιατι θα μπορουσα να ειχα παρει κατι άλλο .Δεν μου αρεσε καθολου :-(

      Διαγραφή
  6. αν ποιοης πολλυ προπολη την ημερα τι γινετε? ο πστεραε μου που εχει λοξυγγα θα του κανει καλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή