Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Η wishlist μου για τον μήνα Απρίλιο

Γεια σας κοριτσια μου σε αυτο το post θα σας δείξω μερικά πραγματάκια που θελω να αγοράσω μέσα στο μήνα Απρίλιο  .Τα θελω παρα πολυ και ελπιζω να τα αγοράσω ως τα μέσα του μηνα γιατι μου ακούν γίνει εμμονή .Απο την προηγούμενη wishlist που σας ειχα κανειεδωτα μόνα πράγματα που αγόρασα τελικα ήταν το Mary Loo απο the balm και το the pore fessional απο benefit,ολα τα υπόλοιπα να πω την αληθεια μου πέρασε και προς το παρόν δεν θελω να τα αγοράσω (είμαστε τρελές εμεις οι γυναίκες το ξερω).
Πάμε λοιπόν να δούμε τα πραγματακιαααααα :

Ας τα δούμε ενα ενα :
1.Το face mist απο the body shop με βιταμίνη Ε μπορείς να το ψεκαζεις στο πρόσωπο σαν τονερ αλλα και για να σεταρεις το μακιγιαζ .Νομιζω περιπου 7€ και κατι.

2.Η καινούργια b.b κρέμα απο the body shop,μου αρέσει που ειναι απο την σειρά tea tree γιατι ειναι για δέρματα με τάση ακμής όπως το δικό μου.Δεν εχει δείκτη προστασίας αλλα φοράω πάντα αντιηλιακό με δείκτη SPF 30 οπότε δεν με πειράζει .Λογικα θα πάρω την 01 απόχρωση γιατι ειμαι πολυ άσπρη .Η τιμή της ειναι 10€

3.Μολις την ειδα έπαθα πλάκα ,χρειάζομαι επείγοντος μια μαύρη τσάντα για κάθε μερα επειδή αυτη που εχω τωρα νομιζω απλα οτι κοντεύει να πεθανει.Ειναι απο τα Bershka κοστιζει 19,90 και μπορει να πάρω το ασορτί πορτοφόλι που ειναι στα 12€ νομίζω .Βγαίνει σε 3 χρώματα .

4.Μου τελειώνει το concealer και πρεπει να πάρω καινούργιο άμεσα ,θελω πολυ να δοκιμάσω απο korres το concealer με ρόδι.Εχω δει καλές κριτικές και πρεπει να ειναι πολυ καλο,λογικα η απόχρωση 2 θα μου ειναι καλη γιατι θελω να καλύπτω και μερικά σπυράκια.Τιμη νομιζω 10€ και κατι.

Αυτα ειναι τα πραγματάκια που θελω να αγοράσω,κάτω στα σχόλια θα χαρώ να μου πείτε την άποψη σας και αν έχετε δοκίμασει κατι απο αυτα που θελω.Μετραει πολυ η γνωμη σας για να δώ αν τελικα θα τα πάρω .
Φιλακια πολλα πολλα 
Κατερίνα 





10 σχόλια:

  1. Την καινούρια BB από το Body Shop θέλω και εγώ πολύ να την αγοράσω πιστεύω θα είναι αρκετά καλή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδα ενα post που εκανε η Νατασα V και τρελάθηκα ,την εκανε εφαρμογή και είχε φωτό πριν και μετα για κάθε μερα πρεπει να ειναι πολυ καλη :-)

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτό το concealer του korre είναι στη λίστα μου εδώ και πολύ καιρό! Και η bb φαίνεται ενδιαφέρουσα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεγα να πάρω την idealia b.b απο Vichy αλλα μόλις ειδα οτι βγήκε αυτη απο the body shop μου άρεσε περισσότερο <3

      Διαγραφή
  3. το concelear ειναι πολυ καλο και καλυπτικο...η τσαντα ομως δεν πας ειπες απο που ειναι...μαυρη για ανοιξη ομως?παρε κανενα χρωματακι...ασε το μαυρο για το φθινοπωρο.χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα που εχω και εσάς γιατι δεν βλέπω μπροστά μου.Το τσεκαρα 100 φορές και ξέχασα να γράψω για την τσάντα ........ειναι απο τα Bershka το διόρθωσα τωρα.χιχι.Λεω να πάρω μαυρο γιατι δεν εχω αλλη μαύρη τσάντα.Μπεζ καφέ και άσπρη εχω.Αφου βρηκα σχέδιο καθημερινό λεω να το αρπαξω.Αληθεια ειναι καλυπτικο?εεεε πρεπει να το πάρω :-)

      Διαγραφή
  4. έχεις ακουσει αν έχει κάλυψη η bb αυτη? αχ ολα ειναιπολυ ωραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Εκανε post η Natasha V με φωτό πριν και μετα την εφαρμογή πρεπει να εχει καλη κάλυψη για κάθε μερα οχι full αλλα καλη.Αχ όλη μερα τα σκέφτομαι αλλα δεν εχω τωρα χρήματα κοντά 15 του μηνα θα μπορέσω να αγοράσω έστω την τσάντα που επείγει .

      Διαγραφή
  5. Και τα δύο προιόντα από body shop τα θέλω και εγώ!! Και η τσάντα πολύ ωραία είναι! Από που;;; Και την εχει και σε άλλα χρωματακια ειπες;; :) Καλές αγορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρεπει να ειναι super και τα δύο.Ξέχασα να το γράψω το διόρθωσα τωρα,ειναι απο τα Bershka και την εχει σε μαυρο ,καφέ και μπεζ η άσπρο ενα απο τα δυο. Ελπιζω να τα πάρω συντομα :-)

      Διαγραφή