Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Το πρώτο πράγμα που πρεπει να εχει η wishlist σου τωρα που μπήκε η άνοιξη

Γεια σας κοριτσια μου επιτέλους ήρθε η άνοιξη, σιγα σιγα φεύγει το πολυ κρύο και έρχονται ηλιόλουστες μέρες και φυσικα οι wishlist μας εχουν πάρει φωτιά.Περα όμως απο τα ανοιξιάτικα ρούχα,παπούτσια ,καλλυντικά κ.τ.λ υπαρχει κατι που πρεπει να αγοράσουμε ΟΛΕΣ και αυτο ειναι ενα πολυ καλο αντηλιακό προσώπου το λιγότερο με δείκτη 30 SPF.

Πιστεύω οτι τα κοριτσια που με παρακολουθούν ειναι περιπου μεταξύ 19-27 χρόνων ακριβώς ανάμεσα εκει εκανα και εγω τα χειρότερα λαθη για το δέρμα μου .Θελω λοιπόν να προσπαθήσω να μην κανει το ίδιο λάθος καμία απο εσάς .
Κάθε χρόνο με το τέλος του Μαρτίου εκανα σαν τρελή για να μαυρισω,πίστευα οτι δεν μου παει να ειμαι άσπρη οτι πρεπει να εχω το δέρμα Βραζιλιανας για να μην φαίνονται πουθενά η ατέλειες στο πρόσωπο και το σώμα μου.Φυσικα με επηρέαζε η τηλεόραση που έβλεπα κάθε παρουσιάστρια να ειναι ηλιοκαμενη απο το solarium και να σχολιάζουν αρνητικά της κοπέλες που εμφανίζονται το καλοκαίρι με λευκό δέρμα.Ετσι και εγω δεν φορούσα ποτε αντηλιακό στο πρόσωπο και στο σώμα δεν εβαζα ποτε δείκτη προστασίας πάνω απο 6 SPF γιατι χρησιμοποιούσα μονο λάδια .Εννοειται οτι εκανα και solarium 3 μήνες πριν βγω παραλία ,οταν τελικά ξεκινουσα τα μπάνια το μονο πράγμα που εκανα ήταν αυτο:



Ειμαι χωρίς καπέλο χωρίς αντηλιακό στο πρόσωπο μονο λάδι χωρίς δείκτη προστασίας (για γρήγορο μαυριςμα)στο σώμα και με καμμένο μαλλί .
Το μαυρισμα super σοκολατενιο αλλα όλη την καταστροφή θα την καταλάβεις αργότερα πολυ αργότερα .

Αυτο που μου άρεσε πολυ ήταν τα ήλιοκαμμένα μαγουλακια και η μύτη ,πίστευα οτι με κολακεύει και δεν χρειαζόταν να φοράω ρουζ γι αυτο δεν φορούσα ποτε αντηλιακό στο πρόσωπο γιατι φοβόμουν οτι δεν ειχα καμμένα μαγουλακια ΕΛΕΟΣ (ειμαι τρελή και χαζή ταυτόχρονα ).
Ετσι μετα απο μερικά χρονια περιπου στα 27 (τωρα ειμαι 32)άρχισα να βλέπω απαισιες καφέ κηλίδες στους ώμους 
μου και το δέρμα μου ήταν θαμπό και αφηδατωμενο σαν το δέρμα μεγάλης σε ηλικία γυναίκας .Παλι
 δεν εκανα τιποτα και συνέχισα τα δικά μου ώσπου εκανε την εμφάνιση της μια τεράστια καφέ 
κηλίδα επάνω στην μύτη μου.Θα σας βάλω εδω ενα link απο ενα περσινό μου βιντεο για να δείτε και μόνες σας και να θαυμάσετε τα αποτελέσματα του να μην φοράς αντηλιακό  (δώστε ολες προςωχη στην μύτη μου μην ακούσετε καν αυτα που λεω  )Με το που θα με δει ο ήλιος αρχίζει αυτο το τέρας να κανει την εμφάνιση του,δεν μπορω να το καλύψω με τιποτα οτι και να κανω ειναι πάντα εκει .Αςε οι κρέμες και τα διατροςοφια δεν κανουν τιποτα γιατι η καταστροφή  ειναι μεγάλη .Εχω μιλήσει με δερματολογο και υπαρχει λύση αλλα φυσικα κοστίζει και ετσι το εχω αναβάλει για τον επόμενο χειμώνα που πιςτευω οτι θα ειμαι καλυτερα στα οικονομικά μου .

Ειμαι πολυ τυχερή που δεν έπαθα καρκίνο του δέρματος αν και ποτε δεν ξέρεις γιατι οι επιπτώσεις του ήλιου στο δέρμα κανουν την εμφάνιση τους μετα απο αρκετά χρονια .

Εγω πηρα το μάθημα μου και τωρα αν και αργά προσέχω παρα πολυ ,πρόσφατα αγόρασα απο το
ηλεκτρονικό φαρμακείο το Pharm24 ενα αντιηλιακό νέου τύπου το sun screen απο την εταιρεία Frezyderm :

Εγω πηρα με δείκτη  προστασίας SPF 30 για το πρόσωπο σε παρα πολυ καλη τιμή 15€ ,υπόσχεται ματ αποτέλεσμα και αόρατο πέπλο προστασία απο της βλαβερές ακτίνες του ήλιου.Φυςικα θα ακολουθήσει review στο blog μου οταν το δοκιμάσω και αν μου αρέσει θα αγοράσω με δείκτη SPF 50 για μεγαλύτερη προστασία .
Καλυτερα κοριτσια μου ενα λευκό και υγιές νεανικό δέρμα παρα ηλιοκαμμενο και προωρα γερασμένο δέρμα γεμάτο παναδες .
Πρεπει ολες να αγοράσετε άμεσα ενα αντηλιακο προσώπου και να το φορατε κάθε μερα δεν πρεπει ουτε μια κοπέλα να πάθει αυτο που έπαθα εγω ,το ξερω ειναι δύσκολο για πολλές να καταλάβουν τον κίνδυνο γιατι ουτε εγω μπορούσα να το καταλάβω .Ειναι σαν το τσιγάρο που ξέρεις οτι σου κανει κακό και συνεχίζεις να το απολαμβάνεις χωρίς τύψεις.

 Σταματά να ψηνεςαι σαν σαρδέλα κάτω απο τον ήλιο και σαν φρυγανιά μέσα στο solarium χάνεις και χρόνο και χρήμα ,στο τέλος το μονο που θα κερδίσεις ειναι απαισιο δέρμα.Το να εχεις λευκό και υγιές δέρμα ειναι must και το αξιζουμε ολες .
Φιλακια πολλα σε ολες 
Κατερίνα 





10 σχόλια:

  1. αχ ρε κοριτσια δικιο εχεις..και γω δεν λεω να βαλω μυαλο..επαναπαυομαι στο γεγονος οτι μαυριζω ευκολα..πλεον βαω αντηλιακο και καπελο, αλλα ο ηλιος ηλιος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το βάλεις στόχο ασε που θα κερδίζεις και χρόνο.Τουλαχιστον βάλε καλο αντιηλιακό για να μην πάθεις ζημιά .Φιλακιααααα

      Διαγραφή
  2. Κατερίνα μου πραγματικά πως άντεχες κάτω από τον ήλιο χωρίς αντηλιακό...! Εγώ πάντα με αντηλιακό-λάδι στο χέρι γιατί καίγομαι άσχημα! Άσε που σπάνια κάνω καλό μαύρισμα οπότε όση ηλιοθεραπεία και να κάνω κόκκινη θα καταντήσω. :P Θα βάλω κι εγώ σιγά σιγά στη ρουτίνα μου το αντηλιακό. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι και εσυ πολυ άσπρη μην ξεχνάς ποτε το αντιηλιακό θα με θυμηθεις. <3

      Διαγραφή
  3. egw eimai paranoiki sto proswpo vazw 50ari spf!alla to swma to katakreourgw..eimai k kitrini egw me pianei o ilios eukola maurizw mesa sto prwto mpanio :P asxeta, eipes eisai 27?se eixa to polu 20-22..epatha sok :D exeis eli3hrio neothtas?dwse k apo edw <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχιιιιι χαχαχα ετοιμασου να πάθεις μεγάλο σοκκκκκκ .Ειμαι 32 γράφω οτι στα 27 κατάλαβα οτι κανω χαζομάρα με τον ήλιο .χαχαχα τελεια 22 με έκανες 10 χρονια μικρότερη απλα σ'αγαπω <3

      Διαγραφή
  4. Kαι γω σε κανα για πιο μικρή αλλά ναι ο ήλιος είναι καταστροφή!!Ποτέ δεν κατεβαίνω σε πρόσωπο κάτω από 30 το λιγότερο 20 Spf!!Και πάντα έχω καπέλο ή κάτι άλλο στο πρόσωπο!Δεν πειράζει λέω,καλύτερα να βαζω πούδρα μετά να το ενώνω με το σώμα(το χρώμα)!!Τα ίδια που έκανες εσύ κάνει η μάνα μου κ μ σπάει τα νεύρα!!Ντάξει μαυρίζει έυκολα και??ΑΑααχ!!καλά που έβαλες μυαλό νωρίς!!χιχι!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο να το συνεχίσεις αυτο με την πουδρα θα το κανω απο φέτος και θα ειμαι super.Χαιρομαι που με έκανες μικρότερη γιατι ειμαι 32 αλλα ετσι όπως το έγραψα έβγαζε νόημα οτι ειμαι 27 .Τελεια μου αρέσει που δεν μπορει να καταλάβει κανει την ηλικία μου χιχι .

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ μικρή επειδή μαυρίζω εύκολα δεν έβαζα αντηλιακό...ή έβαζα με πολύ χαμηλό δείκτη! Αλλά τώρα...δεν υπάρχει περίπτωση να μη βάλω! Άσε που τα τελευταία χρόνια δεν μπορώ να κάτσω κάτω από τον ήλιο καθόλου! Τον νιώθω στο δέρμα μου πιο δυνατό! Πάντως το σολάριουμ το θεωρώ απαράδεκτο!Σόρρυ κιόλας αλλά είναι δυνατόν?!!!! Μπράβο σου που έκανες μια τέτοια ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ασε ειμαι τραγική που εκανα σολάριουμ εκανα τόσο μεγάλο κακό στο δέρμα μου ασε που ήταν και πολυ ακριβό πλήρωνα για να παθω κακό .Καλα κανεις μην πας πουθενα χωρις αντιηλιακό :-)

      Διαγραφή